lördag 8 mars 2008

Lite slö idag

Idag har det inte hänt så mycket. Några promenader och lite lek med ett vitt garnnystan till hund är vad jag har ägnat dagen åt. Åsså lite lek med Nicke förstås. Annars är det liksom ingen som har haft riktigt tid för mig och det gjorde faktiskt inte så mycket, veckan har varit rätt hektisk. Igår var jag t.ex hos veterinär Hans-Jörgen och fick ett par sprutor och det är inte så kul, känns lite när de sticker mig, men piper - det gör jag inte.
Så nu är jag färdigvaccinerad för Danmarksresan till sommaren - det skall bli kul. Hoppas att Saga vill leka mycket med mig - jag gillar barn. Nicke och Marcus leker säkert också - kanske spelar vi fotboll på stranden och jagar vågor...
Matte har förresten börjat med något som verkar kul - en liten manick som hon trycker på säger "klick" och så får jag godis!!! Märkligt tycker jag - men skoj - mer godis åt hundarna!! Undrar om det skall leda till något...? Matte säger att hon "klickar in mig" - ibland förstår jag mig inte på henne alls. Ja, ja, jag lystrar i alla fall till när jag hör ett "klick" nu - då kommer det ju godis!!!

Inga kommentarer: