söndag 2 mars 2008

Slottsskogen

Här är jag i Slottsskogen när jag var liten valp. Nu är jag stor tjej, 1 år, men jag går fortfarande i Slottsskogen.

Idag var vi där och träffade på massor av människor och hundar. Jag vet att matte inte gillar när jag skäller på andra hundar så jag uppförde mig väl och tittade bara. Men oj så svårt det är att låta bli att skälla lite grand, men OK, det är ju inte mitt hemmarevir så jag lyder väl då.
Andra hundar skällde istället men jag var så tyst och snäll och väluppfostrad så matte fick beröm. Då skiner hon som en sol och jag får godis!!

Lång promenad blev det. Folk verkar bli så glada när jag kommer gående. Matte och jag får alltid stora leenden och många vill klappa mig. Helt OK för mig, vet ju om att jag är jättesöt, det säger mina personer jämt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Clova!
Jag tycker du är den sötaste hunden som finns.
/Saga

Anonym sa...

Har det inte hänt nå´t idag ?