onsdag 5 mars 2008

Lång rygg!!!


När jag var på utställningen "My Dog" tyckte domaren att jag hade för lång rygg och för lång och smal nos. Han vet inte vad han pratar om! Hur sjutton ska man nå upp till matbordet och alla godsaker som finns där, när man inte når så högt över marken på fyra ben. Det hade han nog inte tänkt på - tvåbent och lång som han är - men det har jag. Här gäller det att sträcka sig så långt man bara kan med både rygg och nos - det kan ju finnas en macka med onsalakorv inom räckhåll.
Här på bilden kan ni se hur jag tränar och det ger resultat må ni tro. Till frukosten i morse var jag jättenära att lyckas knycka Jannes frukostmacka. En slick på korven och så ville Janne inte ha den utan den kom raskt ner till lilla mig.
Så tänk på det - "domarn" - nästa gång du dömer Cairnterrier!

Inga kommentarer: